ସତ୍ୟ ଧର୍ମ ପାଳି ଯଶ ଯାଅ ରଖି ସତ୍ୟ ଧର୍ମ ପାଳି ଯଶ ଯାଅ ରଖି
ପାଶ୍ଚାତ୍ୟ ପଛରେ ଗୋଡେଇ ଗୋଡେଇ ପାଶ୍ଚାତ୍ୟ ପଛରେ ଗୋଡେଇ ଗୋଡେଇ
ଭୁଲିବନି କେବେ ମୋ ମାଆ ଭାରତୀ ହରାଇଛି ଯେତେ ବୀର କୋଳରେ ତାହାର ଜନମ ସେ ଦେଲା ନୁଆଁଇ ନାହାନ୍ତି ଶିର !! ଭୁଲିବନି କେବେ ମୋ ମାଆ ଭାରତୀ ହରାଇଛି ଯେତେ ବୀର କୋଳରେ ତାହାର ଜନମ ସେ ଦେଲା ନୁଆଁଇ ...
ପ୍ରତିପତ୍ତି ଆଉ କ୍ଷମତା ଲୋଭରେ ଥିଲେ କେତେ ଚାଟୁକାର ଲୁଚି ଲୁଟି ଦେଶ ଚେର କାଟୁଥିଲେ ପ୍ରାଣକୁ ଥିଲା ତ ଡର ... ପ୍ରତିପତ୍ତି ଆଉ କ୍ଷମତା ଲୋଭରେ ଥିଲେ କେତେ ଚାଟୁକାର ଲୁଚି ଲୁଟି ଦେଶ ଚେର କାଟୁଥିଲେ ...
ଶୁଭିବନି କେବେ ଭାରତ ଭୁବନେ ଲିଭିବ ନାହିଁ ବି ' ବିଶ୍ବ ଗଗନେ ଅଜାତଶତ୍ରୁ ହେ ! ଭାରତରତ୍ନ ଅମର ରହିବ ଅମ୍ଳାନ ତୁ... ଶୁଭିବନି କେବେ ଭାରତ ଭୁବନେ ଲିଭିବ ନାହିଁ ବି ' ବିଶ୍ବ ଗଗନେ ଅଜାତଶତ୍ରୁ ହେ ! ଭାରତରତ୍ନ ...
ଏବେ କହ ତୁ ପ୍ରେମରେ ବଞ୍ଚିବୁ କି ଯୁଦ୍ଧରେ ଥରେ ତ କହି ଦେ ଏବେ କହ ତୁ ପ୍ରେମରେ ବଞ୍ଚିବୁ କି ଯୁଦ୍ଧରେ ଥରେ ତ କହି ଦେ